Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

Ρεμπετολογιον

Ταβερνα του Κοκκορα ΣΙΓΑΝΟΠΑΠΑΔΙΤΣΑ (1940) ΜΑΡΚΟΣ -ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ (1940) ) PARLOPHONE
Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης, Φράγκος Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης, Φράγκος (Νίκος Σταθμας-ψευδωνυμο του Μαρκου) Πρώτη εκτέλεση: Μάρκος Βαμβακάρης, Φράγκος & Απόστολος Χατζηχρήστος, Σμυρνιωτάκι ( Ντουέτο ) Από μικρούλα τόση δα, με τη κοντή ποδίτσα, κατάλαβα πως ήσουνα, σιγανοπαπαδίτσα, κατάλαβα πως ήσουνα, σιγανοπαπαδίτσα, από μικρούλα τόση δα, με τη κοντή ποδίτσα. Με τις ψευτιές σου μ' έκανες, τρελλά να σ' αγαπήσω, κι ο δόλιος τώρα δε μπορώ, αχ να σε λησμονήσω, κι ο δόλιος τώρα δε μπορώ, αχ να σε λησμονήσω, με τις ψευτιές σου μ' έκανες, τρελλά να σ' αγαπήσω. Κι αν είχες πρόσωπο άβαφο και τα μαλιά κοτσίδες, και σ' άλλους τόσους σαν και 'με, τους έδινες ελπίδες και σ' άλλους τόσους σαν και 'με, τους έδινες ελπίδες κι αν είχες πρόσωπο άβαφο και τα μαλιά κοτσίδες. Μα τώρα που μεγάλωσες, αλί και τρισαλί μου, τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου, τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου, μα τώρα που μεγάλωσες, αλί και τρισαλί μου.

ΣΥΝΘΕΣΗ: ΣΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ (Ο ΚΟΥΝΑΔΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΤΟΥ Ε. ΓΡΥΠΑΡΗ) ΦΩΝΕΣ: Α. ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ - Μ. ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ ΕΤΟΣ: 1940 Τώρα που βρήκες άλλονε και την περνάς πιο φίνα εμένα μ' απαράτησες σκληρόκαρδη τσαχπίνα. Κρίμα κι εγώ που νόμιζα πως ήσουνα μαγκιόρα λίγα λεφτά σε θάμπωσαν και κάτι ψευτοδώρα. Σαν την δική μου την καρδιά, δεν θα 'βρεις να σε θέλει, και τώρα την κατάντησες αληθινό κουρέλι. Για το καλό σου πρόσεξε, παμπόνηρη μαργιώλα, γιατί στον ψεύτικο ντουνιά, εδώ πληρώνονται όλα.

Το σέρτικο παιδί
1950, Τάκης Μπίνης, Στέλλα Χασκίλ

Με μπέρδεψαν τα μάτια σου - Νταίζη Σταυροπούλου Δίσκος: HisMaster'sVoice AO 2677. Σύνθεση: Δημήτρης Σέμσης (Σαλονικιός) στίχοι: Στελλάκης Περπινιάδης Αθήνα, 1940 Ορχήστρα με δυο μπουζούκια :Μανώλης Χιώτης-Δημ.Γκόγκος. κιθάρα : Κ.Καρίπης και μπαγλαμά ο Πάνος Χρυσίνης Ως δεύτερος ερμηνευτής εμφανίζεται στο δίσκο ο Π. Στυλιανίδης, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον Στελλάκη Περπινιάδη. _______________________________________________ Μονάχος μου τις νύχτες ξενυχτάω για σένα πίνω και παραμιλώ την τύχη μου ρωτάω τι να κάνω που έμπλεξα με σένα και πονώ Ζαλίζω το μυαλό μου και τα χάνω τα δυο σου μαύρα μάτια σαν κοιτώ που βρίσκουμαι δεν ξέρω τι να κάνω μπερδεύομαι δεν ξέρω τι να ειπώ Τα δυο γλυκά σου ολόμαυρα ματάκια με μπέρδεψαν στα δίχτυα τους γερά και δεν μπορώ χωρίς αυτά να ζήσω μου κόβουν της ζωής μου τα φτερά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου