Με την "Δημιουργική Συναίνεση" του Δημάρχου Κλεάνθη Κοτσακιαχίδη εκτήθεται η Λίτα Τζιντζή - Ναλμπάντη

Με μια ανοικτή επιστολή, μέσα από το δημοφιλές μέσο δικτύωσης το γνωστό facebook, ανοίγει νέους δρόμους στην πολιτική ζωή αυτής της πόλης.
Δεν μας συνήθισαν οι "τοπικοί μας άρχοντες" ως σήμερα σε κάτι τέτοιο.
Ευαγγελία (Λίτα) Τζιντζή- Ναλμπάντη 

Η επιστολή της συντοπίτισσας μας:
"Αγαπητοί φίλοι και φίλες Συνδημότες
Όπως πολλοί έχετε πληροφορηθεί και μετά την επίσημη ανακοίνωση του συνδυασμού του υποψήφιου Δημάρχου Κου Κλεάνθη Κοτσακιαχίδη είμαι και επίσημα πλέον Υποψήφια σύμβουλος για το Τοπικό Συμβούλιο της Ηράκλειας με τον συνδυασμό Δημιουργική Συναίνεση.
Με πολλούς απο εσάς γνωριζόμαστε χρόνια, μεγαλώσαμε στις ίδιες γειτονιές, πήγαμε μαζί σχολείο, προβληματιστήκαμε πολλές φορές για τα προβλήματα αυτού του τόπου. Μετά την εικοσαετή και πλέον πορεία μου στον επαγγελματικό στίβο της επιβίωσης ήρθε η κατάλληλη στιγμή για μένα να ασχοληθώ πιο ενεργά πλέον με τον τόπο που όλοι μας αγαπάμε και στηρίζουμε.
Για περισσότερα από 20 χρόνια διατηρούσα μια μεγάλης εμβέλειας επιχείρηση Διανομής Τροφίμων με σημαντικές συνεργασίες στον χώρο του χονδρικού εμπορίου και ειδικότερα του τροφίμου. Έδρα της επιχείρησής μου ήταν πάντα η Ηράκλεια από επιλογή και όχι απο ανάγκη, γιατί πάντα θεωρούσα και συνεχίζω να πιστεύω οτι κάθε επιχείρηση που υπάρχει σ'έναν τόπο συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη του τόπου αυτού. Η έλλειψη χρόνου λοιπόν ήταν αυτή που τόσα χρόνια και παρά τις προτάσεις που είχα δεχτεί δεν μου επέτρεπε να ασχοληθώ με την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Γνωρίζω όμως πολύ καλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τόπος μας γιατί όλη μου την ζωή ζω και εργάζομαι εδώ.
Τώρα συνταξιούχος πια και κουβαλώντας όλη την εμπειρία που αποκόμισα απο τον χώρο των επιχειρήσεων και του ελεύθερου επαγγέλματος έχω όλο τον χρόνο, την ενέργεια, την θέληση και την πείρα να ασχοληθώ πιο ενεργά με την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Δεν είμαι και ούτε θέλω να γίνω ''επαγγελματίας πολιτικός''.
Θέλω να είμαι και θα είμα παρούσα στην καθημερινότητά μας, στα προβλήματα μας, στους δρόμους μας, στην γειτονιά μας.
Θέλω να είμαι και θα είμαι ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας με λιγότερα λόγια και περισσότερα έργα.
Θέλω να είμαι και θα είμαι μπροστά σε ΟΛΑ, στην πρώτη γραμμή, θα παλέψω για την αναβάθμιση του τόπου μας. Θέλω να δουλέψω και θα το κάνω σθεναρά για την αλλαγή της εικόνας του τόπου μας στους δρόμους, στα πεζοδρόμια, στα πάρκα, στις παιδικές χαρές. Θα παλέψω για μια πόλη καθαρή όπως μας αξίζει.
Θέλω να στηρίξω και θα το κάνω, το πιο ζωντανό κύτταρο της κοινωνίας μας, τους νέους μας που αγωνίζονται και προσφέρουν εθελοντικά τα μέγιστα των δυνατοτήτων τους μέσα απο Πολιτιστικούς και Φιλανθρωπικούς Συλλόγους κι εγώ θα είμαι εκεί γι 'άυτούς, αρωγός και υποστηρικτής σε ΟΛΕΣ τις προσπάθειές τους έχοντας πάντα την πεποίθηση οτι ο εθελοντισμός είναι μια αξία που οφείλει να ενισχυθεί. Αυτό υποστήριζα πάντα, αυτό έμαθα στα παιδιά μου κι αυτό συνεχίζω να υποστηρίζω.
Θέλω να στηρίξω με κάθε διαθέσιμο μέσο τους επαγγελματίες που αγωνίζονται καθημερινά και συντηρούν την οικονομία του τόπου μας όπως έκανα κι εγώ τόσα χρόνια και γνωρίζω από ''πρώτο χέρι'' τις δυσκολίες τους.
Θέλω εμείς οι Δημότες της Ηράκλειας να ενωθούμε, να γίνουμε ομάδα και να δουλέψουμε μαζί για την Ηράκλεια στην οποία έζησαν οι πατεράδες μας, ζούμε εμείς και τα παιδιά μας και μεγαλώνουν τα εγγόνια μας.
Αντιλαμβάνομαι την δυσπιστία που υπάρχει όταν ένας υποψήφιος ζητά την εμπιστοσύνη σας ειδικά τώρα που διανύουμε την μεγαλύτερη ίσως οικονομική, κοινωνική και πολιτική κρίση.
Δεσμεύομαι όμως να σταθώ αντάξια της ψήφου σας και να επιδείξω το ίδιο ζήλο και την ίδια αφοσίωση στα καθήκοντα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης όπως, όσοι με γνωρίζετε, ξέρετε οτι έκανα τόσα χρόνια στην επαγγελματική και οικογενειακή μου πορεία.
Ζητώ λοιπόν την συνεργασία όσων θέλουν να προσφέρουν στο τόπο μας. Να δουλέψουμε όλοι μαζί γιατί σε μια σύγχρονη τοπική κοινωνία κανένας μας δεν περισσεύει.
Καλή επιτυχία στους φίλους συναγωνιστές συνυποψηφίους, και είμαι σίγουρη οτι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μπορούμε να αναβαθμίσουμε την πόλη μας.
Σας ευχαριστώ
Με εκτίμηση
Ναλμπάντη - Τζιντζή Ευαγγελία (κατα κόσμον Λίτα)"


Αυτούσια από την
ομάδα; "Ναλμπάντη Ευαγγελία (Λίτα) Υποψήφια στο τοπικό Συμβούλιο Ηράκλειας"




Στην φωτογραφία ο τ. Δήμαρχος Ηράκλειας Δημήτριος Γεωργίου Τούσκας με τον γιο του Νίκο υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο και την Λίτα Ναλμπάντη. 


Σχόλια