Οι 10 καλύτερες συμβουλές που μου έδωσε η μαμά μου

Οι 10 καλύτερες συμβουλές που μου έδωσε η μαμά μου


Και θα ήθελα πολύ να δώσω στα παιδιά μου.
Η  βραβευμένη συγγραφέας Erica Jong λέει πως συμβουλή είναι αυτό που ζητάμε από κάποιον όταν ξέρουμε ήδη την απάντηση αλλά δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα. Εμείς συγκεντρώσαμε τις καλύτερες συμβουλές από 7 μαμάδες bloggers που αποκαλύπτουν ό,τι πιο σωστό έμαθαν από τη μαμά τους σχετικά με τη μητρότητα αλλά και την ζωή
1. Δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορείς να κάνεις
Είναι οι εννέα πιο πολύτιμες λέξεις που «πρωταγωνίστησαν» στην παιδική μου ηλικία και οι πρώτες που μοιράστηκα με το παιδί μου. Η υποστήριξη και η ενθάρρυνση που μου έδωσαν αυτές οι λέξεις έγιναν τα εργαλεία για να αντιμετωπίσω με θάρρος και δύναμη όλες τις δυσκολίες. Daniella of Ask the Single Parent
2. Μην κάνεις συγκρίσεις ανάμεσα στα παιδιά σου
Μη συγκρίνεις ποτέ τα παιδιά σου ούτε μεταξύ τους , αλλά ούτε με άλλα παιδιά. Και συμπεριφέρσου τους σα να είναι μοναδικά. Άλλωστε αυτή δεν είναι η γοητεία κάθε ανθρώπου; Η μοναδικότητά του!  Jen Levinson of Jen’s List
3. Έχεις πάντα την επιλογή
Αν επιμένει να σου λέει κάποιος τι να κάνεις, έχεις πάντα την επιλογή να πεις «όχι». -Sean Eckenrod of Respect for Kids
4.  Η οικογένειά σου δεν είναι «Όλη σου» η ζωή
Και αυτό δεν ήταν μια απλή συμβουλή, ήταν ο τρόπος ζωής της δικής μου μητέρας, αλλά και μια καταπληκτική συμβουλή προς τα παιδιά. Βέβαια για όλα τα παιδιά μέχρι κάποιας ηλικίας η οικογένεια τους είναι ο κόσμος τους ολόκληρος, ωστόσο είναι πολύ καλό να τους μάθουμε από νωρίς ότι υπάρχει ζωή και…εκεί έξω.Barbara Desmarais of The Parenting Coach
5. Σκέψου απλά
Όσο πιο πολύπλοκα σκέφτεσαι τόσο πιο περίπλοκη ιστορία γίνεται η λέξη ευτυχία. Julie Kieras of A Year With Mom and Dad
6. Δώσε στο γάμο σου προτεραιότητα
Αγάπησε τα παιδιά σου, κάθε στιγμή, κάθε μέρα και δώσε τους ότι σου ζητήσουν, αλλά αγάπησε το ίδιο και τον σύντροφό σου. Τα παιδιά είναι ένα μεγάλο δώρο αλλά μόνον ένας καλός γάμο «μεγαλώνει» ευτυχισμένα παιδιά. Katie Hurley of Practical Parenting
7. Να χαίρεσαι κάθε μέρα της ζωής σου
Και να ξέρεις πως το να χαίρεσαι κάθε μέρα της ζωής σου είναι κάτι που ποτέ κανείς δεν μπορεί να στο πάρει . Nicole of Real OC Mom
8.  Αν δεν μπορείς να πεις κάτι όμορφο,  μη λες τίποτα. Vicki PassmoreAOL Money & Finance


9. Πλησίαζε τους ευγενικούς ανθρώπους. Αυτή η απλή συμβουλή με έκανε να αποκτήσω τους πιο υπέροχους και ταλαντούχους φίλους, που αξίζουν την αγάπη μας.Julie Kieras of A Year With Mom and Dads


10. Διάλεξε σύζυγο, όπως διαλέγεις παπούτσια
Πρέπει να είναι άνετα και εύκολα να τα φορέσεις. Επίσης να τα περπατήσεις αμέσως μόλις βγεις από το κατάστημα. Αν πιστεύει ότι είναι λίγο στενά, σε χτυπάνε και δεν θα τα φορέσεις ποτέ, τότε θα πρέπει να είσαι τρελά αν τα αγοράσεις. !  Jen Levinson of Jen’s List

Σχόλια