Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Ανοιχτή επιστολή Μενέλαου Βλάχβεη προς όλους τους Σερραίους


Φίλες και φίλοι,
Ευχαριστώ από την καρδιά μου, όλους όσοι με στήριξαν στην προσπάθειά μου, για δεύτερη συνεχή φορά σε εθνικές εκλογές. Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε. Η αγάπη σας και η στήριξή σας ήταν για μένα η μοναδική δύναμη στον δύσκολο αγώνα που μαζί δώσαμε.
Ως βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας προσπάθησα να αναδείξω τα μεγάλα προβλήματα του νομού μας και των συμπολιτών μου και να βοηθήσω στην επίλυσή τους. Έδωσα όλες μου τις δυνάμεις για να στηρίξω την εθνική προσπάθεια που ανέλαβε η παράταξή μας, τη δυσκολότερη στιγμή στη σύγχρονη ιστορία της.
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς, όλους τους Σερραίους που ψήφισαν με κριτήριο το καλύτερο για την Πατρίδα.
Ευχαριστώ όλους τους ψηφοφόρους της Νέας Δημοκρατίας και συγχαίρω για την εκλογή τους, τον Κώστα Καραμανλή και τη Φωτεινή Αραμπατζή. Εύχομαι ολόψυχα, καλή επιτυχία στο κοινοβουλευτικό τους έργο και στην προάσπιση των δίκαιων αιτημάτων των Σερραίων πολιτών για το καλό του τόπου μας.
Σε ό,τι με αφορά, ο αγώνας σ’ αυτές τις εκλογές ήταν πολλές φορές άνισος και ιδιαίτερα δύσκολος. Ωστόσο, με μοναδικό «μέσο» την φυσική μου παρουσία, την προσωπικότητά μου, τις δικές μου δυνάμεις και κυρίως, τη δική σας αγάπη και στήριξη, κατάφερα – καταφέραμε μαζί να δώσουμε, με τη βοήθεια του Θεού, αυτό τον αγώνα με αξιοπρέπεια.
Ο αγώνας αυτός δεν είχε το αποτέλεσμα που προσδοκούσα, ούτε για τη Νέα Δημοκρατία, ούτε για εμένα προσωπικά. Όμως η αγάπη και η στήριξή σας με έκανε δυνατότερο.
Κυρίως, ευχαριστώ την οικογένειά μου και τους δικούς μου ανθρώπους που μου έδωσαν και μου δίνουν στήριξη σε κάθε επιλογή μου και σε όλους τους αγώνες.
Σας ευχαριστώ.

Μενέλαος Βλάχβεης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου