Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

"Καλή ψήφο!" Ιωάννης Τούσκας



Ιωάννης Τούσκας
Λίγο πριν την εκπνοή της προεκλογικής περιόδου, θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τους ανθρώπους που με στηρίζουν σ αυτή τη μεγάλη προσπάθεια!
Καταρχάς , την οικογένεια μου, (τους γονείς μου, την σύζυγό μου, τις κόρες μου αλλά και την αδελφή μου) που στάθηκε βράχος στο πλευρό μου, και φυσικά τους υπόλοιπους συγγενείς μου και τους καλούς μου φίλους! Όλοι ακούραστοι αρωγοί στον αγώνα μου, με στόχο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!
Ευχαριστώ όμως και όλους τους ανθρώπους που συνάντησα απ’ άκρη σ’ άκρη της Τοπική μας Κοινότητα, οι οποίοι με υποδέχτηκαν με θέρμη και με συγκίνησαν με τα λόγια τους!
Να μην ξεχάσω και τους άλλους υποψηφίους, στον ίδιο βαθμό, αλλά και σε άλλους βαθμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά και της Ευρωβουλής που συναντηθήκαμε αυτές τις μέρες σε διάφορους χώρους και να τους ευχηθώ κι από δω «Καλή Επιτυχία»!
Ας είναι η 26η Μαΐου μια μεγάλη γιορτή της Δημοκρατίας, όπου ο ηττημένος θα είναι η αποχή και η απαξίωση. Ας επιλέξει ο καθένας μας τους ανθρώπους που θεωρεί άξιους και ικανούς να τον εκπροσωπήσουν. Η στήριξη σας στην "Δημιουργική Συναίνεση" του Δημάρχου Ηράκλειας Κλεάνθη Κοτσακιαχίδη και σ’ εμένα προσωπικά, θα είναι πολύτιμη! Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Υ.Γ.: Παρακαλώ πολύ σ’ αυτή την τελευταία προεκλογική ανάρτηση να μην πατήσετε «μου αρέσει» αλλά όπως και στην κάλπη να βάλετε ένα + δίπλα στο όνομα του έμπειρου, άξιου, δημιουργικού υποψηφίου που επιθυμείτε !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου