Τρίτη 9 Ιουλίου 2019

Θεόφιλος Λεονταρίδης: ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς .



Οι συμπατριώτες μου , οι φίλοι μου που πίστεψαν σε μένα , μου έδωσαν το καλύτερο δώρο στη γιορτή μου . 
Τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς .
Ευχαριστώ την οικογένεια μου και το συνεργάτες μου για τη μεγάλη στήριξη τους . 
Τη νίκη αυτή την αφιερώνω σ όλους αυτούς , αλλά κυρίως στον αξέχαστο κουνιάδο και συνεργάτη μου ήρωα ανθυποπυραγό Σάββα Σάββαρη . 
Συγχαρητήρια στους πολίτες του νομού Σερρών που απλόχερα , με αγάπη , με δύναμη ψυχής έδωσαν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό 48% στη Νέα Δημοκρατία . 
Οφείλουμε σεβασμό και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους αυτούς. 
Ξεκινάμε με σκληρή δουλειά να δικαιώσουμε τις ελπίδες των πολιτών . 
Να αλλάξουμε την Ελλάδα . 
Να προωθήσουμε τις Σέρρες στο δρόμο της ανάπτυξης . 
Να δημιουργήσουμε δουλειές για τους πολίτες .
Να δώσουμε το αίσθημα της ασφάλειας στους συμπατριώτες μας. 
Πάμε όλοι μαζί ενωμένοι , κάνοντας μία νέα αρχή για την πατρίδα μας. 
Για τον τόπο που αγαπάμε όλοι - το Νομό Σερρών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου