Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019

Ευχαριστήριο μήνυμα της Ανδρομάχης Χιώτη

Ευχαριστήριο μήνυμα προς τους ψηφοφόρους της, απέστειλε μέσω προσωπικού της λογαριασμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η υποψήφια βουλευτής της ΝΔ Ανδρομάχη Χιώτη.
Η κυρία Χιώτη μετά το αποτέλεσμα των εκλογών που δεν την βρήκε σε εκλόγιμη θέση, διευκρινίζει μέσω του μηνύματός της ότι θα συνεχίζει να μάχεται για το καλό του τόπου από όποιο πόστο και αν βρίσκεται.

Διαβάστε το ευχαριστήριο μήνυμα της κυρίας Χιώτη:

«Ήθελα να ευχαριστήσω την καθεμία και τον καθένα σας προσωπικά. Για μένα ήταν μια έντιμη μάχη, η οποία, αν και κράτησε λίγο, μου προσέφερε πολλές ευχάριστες εμπειρίες. Είχα την χαρά μέσα σε αυτό το λίγο χρόνο να γνωρίσω νέους ανθρώπους και να κάνω νέους φίλους.
Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν σε αυτή μου την προσπάθεια. Ευχαριστώ τους φίλους και συνεργάτες μου, μα πάνω από όλα ευχαριστώ την οικογένεια μου που για ακόμα μια φορά ήταν κοντά μου.
Η αγάπη μου για τον τόπο μας, την Βισαλτία και τον νομό Σερρών είναι δεδομένη. Θα συνεχίσω να μάχομαι για το καλό του τόπου μας και των παιδιών μας από όποιο πόστο και αν βρίσκομαι.
Σας ευχαριστώ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου