Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019

Λεονταρίδης Θεόφιλος: Με τιμά ιδιαίτερα η εμπιστοσύνη του Προέδρου Κυριάκου Μητσοτάκη


Με τιμά ιδιαίτερα η εμπιστοσύνη του Προέδρου Κυριάκου Μητσοτάκη να είμαι υποψήφιος Βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στις εκλογές της 7ης Ιουλίου 2019.
Σ αυτήν την κρίσιμη μάχη θα δώσω το παρόν με όραμα και συνέπεια , σεβόμενος το βάρος της ευθύνης μου, απέναντι στην καθεμία και στον καθένα ξεχωριστά . 
Όλα αυτά τα χρόνια είμαι δίπλα σας .Στήριγμα μου είστε εσείς .

Πιστεύω ότι με την γνώση και την εμπειρία μου μπορώ να είμαι χρήσιμος για εσάς τους συμπολίτες μου , για ένα καλύτερο μέλλον της πατρίδος μας και του Νομού Σερρών , με σημαία το ήθος , τη δικαιοσύνη και την κοινωνική ευαισθησία .
Μαζί μ ε τους άλλους συνυποψήφιους μου θα δώσουμε τη μάχη για την τελική νίκη ώστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη για κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα , ιδιαίτερα για τις νεότερες γενιές .
Συνεχίζουμε μαζί .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου