Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Με την Δημιουργική Συναίνεση η ΤΣΑΚΛΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΦΟΠΗ-ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ-ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ

Αγαπητοί συνδημότες ,σε πολυ μικρό διάστημα θα κληθούμε να εκλέξουμε νέα τοπική αυτοδιοίκηση.Πρόσωπα τα οποία θα καθορίσουν την πορεία και το μέλλον του κάθε τόπου.Προσπάθησα και πιστεύω ότι πορεύθηκα με αξιοπρέπεια στο μέτρο του δυνατού επιτυχώς σε όλα τα επίπεδα στην τεραετή ενασχόληση μου με τα κοινά.Μοιράστηκα με τον επικεφαλής του συνδυαασμού μας " ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ " Κλεάνθη Κοτσακιαχίδη κοινά οράματα και ιδέες για τον τόπο μας, απαλλαγμένες από στένες κομματικές εξαρτήσεις και αποφάσισα να κατέλθω σε έναν δημοκρατικό εκλογικό αγώνα ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο Ηράκλειας.Έχοντας την ίδια επιθυμία για προσφορά και ως όπλο την αποκτηθείσα εμπειρία μου απο την ενασχόληση μου με τα κοινά , δηλώνω πως με όλες μου τις δυνάμεις θα προσπαθήσω να προσφέρω ότι καλυτερο στο Δήμο Ηράκλειας για την αναπτυξή του ,υπηρετώντας με συνέπεια και χωρίς παρεκκλίσεις τις αρχές και τις θέσεις που πρεσβεύω ,έχοντας ως κέντρο των προσπαθειών μου τον άνθρωπο και τις ανάγκες του.¨Ολοι μαζί αξίζουμε ένα καλύτερο μέλλον. Με εκτίμηση Πηνελόπη Τσακλίδου- Καραγιαννίδου


ΤΣΑΚΛΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΦΟΠΗ-ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ-ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου