Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Μαζί με τον Ανέστη Λαζαρίδη η Άννα Ν. Ζιωγα


Η ενασχόλησή μου,σε εθελοντική βάση,με το Σύλλογο Βλάχων Ηράκλειας και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Ηράκλειας μου έδωσε την ευκαιρία να αντιληφθώ τον τρόπο λειτουργίας των συλλογικών φορέων καθώς και την αδιάλειπτη και αναγκαία επαφή-συνεργασία με την Τοπ.Αυτοδιοίκηση.
Οι πολύτιμες εμπειρίες που αποκόμισα τα χρόνια αυτά δυνάμωσαν την αγάπη μου για τον τόπο και την ανάγκη να ασχοληθώ πιο ενεργά με τα τοπικά δρώμενα.
Ανακοινώνω λοιπόν, στις Φίλες και στους Φίλους την απόφασή μου να συνταχθώ στο πλευρό του υποψηφίου Δημάρχου,Αν.Λαζαρίδη,ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος.
Επειδή θεωρώ ως πλεονέκτημα το νεαρό της ηλικίας μου και την άφθαρτη παρουσία μου,ζητώ τη στήριξη και τη συμπαράστασή σας στην πρώτη μου αυτή προσπάθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου