Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Νίκος Μουρατίδης υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Συνδυασμό του Κλεάνθη Κοτσακιαχίδη στον Δήμο Ηράκλειας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ – ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΚΟΤΣΙΑΚΙΑΧΙΔΗΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ του ΙΩΑΝΝΗ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ

ΤΗΛΕΦ.: 6942800170, 6945056767

Γεννήθηκα στις Σέρρες το 1964.
Πέρασα όλη την παιδική κι εφηβική μου ηλικία στο Παλαιόκαστρο.
Δημιούργησα οικογένεια σε νεαρή ηλικία  με την καταγόμενη από την Σκοτούσα Ζωή Χαραλαμπίδου. Έχουμε δυο παιδιά τον Ελευθέριο γεννημένο το έτος 1994, φοιτητή γεωλογίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών και την Σοφία, γεννημένη το 1998, μαθήτρια Λυκείου.
Μετανάστευσα το 1988 στο Αμβούργο Γερμανίας, όπου κι εργάστηκα ως υπάλληλος σε αρκετές επιχειρήσεις αλλά και ως ιδιοκτήτης καταστήματος.
Επέστρεψα μόνιμα στην Ελλάδα το 1998.
Από τότε μέχρι και σήμερα δραστηριοποιούμε με το λιανικό εμπόριο υποδημάτων στις λαϊκές αγορές του Νομού Σερρών.
Δραστηριοποιήθηκα και μετείχα στην κοινωνική και πολιτιστική ζωή του Παλαιοκάστρου προσφέροντας τις υπηρεσίες μου ως Πρόεδρος  της Ποδοσφαιρικής Ομάδας και ως Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων  του Δημοτικού Σχολειού Πακαιοκάστρου και αυτή η δραστηριοποίησή μου αποτέλεσε το έναυσμα για την ενασχόλησή μου με τα κοινά σε δημοτικό πλέον επίπεδο.
Το 2006 εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος στον Καποδιστριακό Δήμο Σκοτούσσης με τον συνδυασμό "Δημοτική Συνεργασία" του υποψηφίου Δημάρχου Κώστα Τρέντσιου.
Το 2010 οι συνδημότες μου με τίμησαν εκ νέου με την ψήφο τους εκλέγοντας με Δημοτικό Σύμβουλο του Καλλικρατικού πλέον Δήμου Ηράκλειας με τον συνδυασμό "Δημιουργική Συναίνεση" του νυν Δημάρχου  Κλεάνθη Κοτσιακιαχίδη.
Διετέλεσα Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Σκοτούσσης το χρονικό διάστημα 1-1-2010 έως και 31-10-2012 και το χρονικό διάστημα από 1-11-2013 μέχρι και σήμερα κατέχω την άμισθη θέση του Αντιδημάρχου Διοίκησης Οικονομικών και Τεχνικών Έργων του Δήμου Ηράκλειας.
Στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου θέτω εκ νέου υποψηφιότητα με τον συνδυασμό "Δημιουργική Συναίνεση" του Κλεάνθη Κοτσιακιαχίδη με σκοπό να συνεχίσω να προσφέρω τα μέγιστα στον τόπο μου και στους συντοπίτες μου που με τίμησαν επαλειμμένα με την ψήφο τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου