Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Στο πλευρό του Δημάρχου Πέτρου Αγγελίδη ο Βασίλης Τερζής

Δεν απαιτώ την προτίμησή σας, δεν επαιτώ για τη ψήφο σας, δημοσιοποιώ την υποψηφιότητά μου για το Δήμο των Σερρών. 
Δε θέλω να με επιλέξετε επειδή είμαι συγγενής, φίλος, γείτονας, συνάδερφος συνεργάτης, δάσκαλος, γνωστός σας. 
Προτιμώ να αξιολογήσετε το χαρακτήρα μου, τη δράση μου στο χώρο του πολιτισμού και του αθλητισμού, την πορεία μου και τη συμμετοχή μου σε κοινωνικά σύνολα, την καθημερινή μου προσπάθεια….
Ευχαριστώ όλους εσάς που από την πρώτη στιγμή με ενθαρρύνετε και με στηρίζεται σε αυτό το δύσκολο εγχείρημα.
Έχω μάθει να δίνω τίμιους και όμορφους αγώνες, με όραμα, με όλη μου την ενέργεια, με διάθεση και όρεξη.
Ας δώσουμε όλοι τον καλό αγώνα, κοιτώντας μπροστά, το παρελθόν να μας διδάξει γιατί αυτά που μας ενώνουν είναι πολλά.
Καλή δύναμη σε όλους τους συνυποψηφίους μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου