Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Με την Δημιουργική Συναίνεση η Γεωργία Φραντζάκη

   

  Ονομάζομαι Φραντζάκη Γεωργία. Κατάγομαι από το Σιμώνα και τα τελευταία χρόνια κατοικώ μόνιμα στα Χρυσοχώραφα. Έχω δυο παιδιά την Ξανθούλα και την Άννα Ζιάκα.
      Η  ενασχόληση μου με τα κοινά ξεκίνησε με την συμμετοχή μου στις εκλογές το 2010 όπου εξελέγη δημοτική σύμβουλος με το συνδυασμό της αντιπολίτευσης. Στη διάρκεια της θητείας μου συμμετείχα ως μέλος του Δ.Σ. του νομικού προσώπου (ΦΟΠΗ), μέλος της οικονομικής επιτροπής και μέλος της επιτροπής του κοινωνικού παντοπωλείου του Δήμου Ηράκλειας. 
     Αυτή η πρώτη μου εμπειρία της ενασχόλησης μου με τα κοινά ενίσχυσε
ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον και τη θέληση μου να συμμετέχω ενεργά στην επίλυση των προβλημάτων των πολιτών και στην ποιοτική αναβάθμιση της καθημερινότητας τους.
     Με  συνείδηση και υπευθυνότητα ζήτω την στήριξη και την εμπιστοσύνη σας ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος με το συνδυασμό «δημιουργική συναίνεση» και επικεφαλής τον εκ νέου υποψήφιο δήμαρχο Κλεάνθη Κοτσακιαχίδη.
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου